Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

k1 Somango`s en DNA-genetics 60 Day Lemon op plagron bio

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: k1 Somango`s en DNA-genetics 60 Day Lemon op plagron bio

El Plantos als je een schuur heb maak je hierin een bak die je af kunt sluiten.
    Gooi hier je bio aarde in met de wortels de hele dikke en die bos aan de stam laat ik er uit.
    Ga biologische koffie drinken en verwerk de prut door de aarde.
    Ik werk 1,5 kg droge koffieprut door 100 liter aarde.
    Stop er een berg regenwormen in daarom moet je de oude wortels laten zitten daar gaan de wormen zich te goed aan doen en schijten zo je bak vol voila gratis wormenhumus.
    Paar koppen Biovin
    Dan kun je nog kiezen uit verschillende bio opwaardeerpaketten.
    Ik heb deze keer gekozen voor die van plagron.
    Gezien ik mijn voeding op wil maken en geloof in 1 merk gebruiken.
    Mychorroza door de aarde een beetje vochtig maken niet te nat.
    Laat maar gaan de volgende ronde de grond gebruiken en van de vorige ronde erin en herhalen en gelijk de wormen,schimmels opwaardeerpakket,biovin en koffieprut erin.
    De grond van de kweek spoel ik voor ik het er uit haal even goed door en haal die er dan uit en laat die uitgespreid drogen.
    De koffieprut laat ik ook even drogen is het wat makkelijker te mengen door de aarde en voorkomt schimmels die wij niet willen.
    Zorg wel dat je bak binnen staat op een droge plek je wil geen ongedierte in je grond.
    En een rooster in je deksel zodat er zuurstof bij kan.
    Zo doe ik het nu.
    Ga dit nog verbeteren waar het beter kan.
    De bedoeling is om niet meer met grond te hoeven slepen.

Comment

Wow gruwelijk lekkere toppen! Dat gaat mij (hopelijk) ook eens overkomen.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Dank je chemiel050 gewoon een 100% sativa nemen en je kunt los.
        Duur wel een poosje.
        Maar voor de ervaring is het wel leerzaam.

Zo en dan nu een rookverslag van de 60Day Lemon.
        rooktest 001.jpg
        Deze ruikt nu heerlijk naar een zoete skunk.
        Ze heeft iets van vroeger als ik mijn pot open doet komt er zo`n eind jaren `80 lucht uit.
        Heel af en toe komt er een beetje een lemonsmaak naar boven maar heel licht.
        Denk met het langer laten liggen dat dit wel iets meer naar voren komt.
        De high is lekker mild en helder maar niet snel weg en blijf wel effe hangen.
        Voor op de dag en nog wat te doen is dit wel een goed rokertje.
        Daarom geef ik de 60Day Lemon een 7,5
        rooktest 005.jpg
        De Skywalker dit ruikt naar kush die aardse lucht zit hier wel aan maar ligt verborgen achter een ander luchtje mint.
        Deze zorgt er voor dat het aardse wat de kush toch maakt verdrongen word in geur en smaak.
        Tijdens het roken worden deze twee vermengd en vormen een zeer plesant rookgenot voor de smaakpupillen.
        Licht zoet maar toch kruidig met een licht vleugje van dat aardse en een licht vleugje mint.
        Van de mint is dus tijdens het roken weinig in de smaak terug te vinden.
        Vind dat de breeder hier wel een leuk staaltje heeft verricht.
        De high komt gelijk met het roken en blijft lang hangen.
        Gezien ik ze milky geoogst heb blijf je lekker aktief maar denk als je wat verder gaat je een leuke couchlocker krijgt.
        Daarom krijgt de Skywalker ook na alle aftuigsessies te over leeft te hebben als cijfer een 8,5.
        Ga deze zeker nog een keer zetten maar dan wel toppen en op een scrog was eigenlijk in eerste instantie ook de bedoeling maar pakte net even anders uit

De opbrengst van 6 x 60Day Lemon 143 gram.
        Skywalker 3 stuks 103 gram

De stacked kush beviel me qua smaak niet dus die ligt in de vriezer.
        Niet mijn ding.
        Zo dat was hem weer Somango rookverslag volg nog.
        De werkzaamheden hier schieten op dus we gaan snel weer van start DOORWERKEN
        Beetje mijn hobby in de war schoppen.
        Laters

Comment

Kan je zo iemand mee neerslaan met zulke knuppels. Mooi gedaan volgende iets minder voeden. Als je namelijk kijkt op het moment dat het blad nog groen was zie je al nute burn op de bladpunten.

Gr,
          Donnie

Comment

Dank je DonnieWF waren nog al lastige dames maar wel leerzaam.
            Volgende keer gaan we voor groen tot het einde.

Comment

Ziet er goed uit m8 die toppen.
              Altijd jammer he heb je wat gezet smaakt het voor geen meter
              gelukkig heb je een leuke voorraad lekker curen en smoren

greets

Comment

Ziet er mooi uit man, die skywalker, die heeft wat paars achtig? Ziet er igg echt mooi uit.
                sigpic

Comment

Wil sowiezo voor sativa gaan, heb nog steeds niet ervaren wat precies het verschil is... Hoop ooit een 100% indica en 100% sativa naast elkaar te kunnen roken.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Bedankt voor je uitleg Mway! Zal alle spullen beginnen te verzamelen....
                    Drink alleen imitatie Senseo en geen biokoffie... Zullen die pads ook door de aarde kunnen??

Mooie omschrijving van de wietjes. De skywalker doet me al watertanden! ; -)

Grtz
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ach..het water loopt uit me mond hoeken. Ze zijn erg mooi geworden MWay. Damn... De mijne moeten nog een week drogen minimaal..Ik word een beetje ongeduldig nu ik dit allemaal weer gezien heb.

Comment

Dat zijn dikke knuppels geworden!
                        lekker hoor, hoop dat ze goed te roken zijn!
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

Comment

Gaan je Bananas snel de grond in??

Of even korte kweekpauze?

Grtz
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DonnieWF View Post
                            Kan je zo iemand mee neerslaan met zulke knuppels. Mooi gedaan volgende iets minder voeden. Als je namelijk kijkt op het moment dat het blad nog groen was zie je al nute burn op de bladpunten.

Gr,
                            Donnie
                            Als je die lange bij iemand achterin stopt komt ie door zijn strot heen naar buiten denk
                            over de vernedering van de dikke nog maar niet te praten
                            If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Zo zullen de laatste hand aan het verslag gaan leggen.
                              Het eindgewicht van de Somango`s is gekomen op 211 gram.
                              somango rookverslag 003.jpgHad er wel iets meer van verwacht na zolang bloeien.
                              maar we keren de Sativas de rug toe en zal dit jaar alleen indica`s worden.

Rookverslag Somango

De Somango ruikt precies als de vruchtennaam die er in zit Mango dit proef je ook als je haar rookt.
                              Een zoete fruitige walm vult de kamer.
                              De high komt langzaam binnen en blijft even lekker goed hangen en laat je in een licht zweverige toestand achter.
                              Geef haar als cijfer een 7,5 een smaakvol rokertje.
                              somango rookverslag 009.jpg

De volgende ronde word 3 x Strawberry Banana in scrog onder de 400Watt.
                              MPP en SB 002.jpgBinnenkort start ik met het verslag

Nou dat was deze ronde dan was een lange ruk maar wel een zeer leerzame.

Bedank alle voor het volgen en zie jullie bij het volgende verslag.
                              Groeten
                              Last edited by MWay; 25 January 2014, 21:13.

Comment

Hopla..buit is binnen, op naar de volgende.

Veel plezier er mee.
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bezig...
                                X